SLOVAKIARING

21.10.2009 14:07

Ako jediný z našeho teamu som sa bol pozrieť na náš dlhoočakávaný Slovenský zavodný okruh. Nachádza sa neďaleko Dunajskej Stredy blýzko dedinky Orechová Potôň. Osobne som tam išiel z Bratislavy, ktorá je vzdialená asi 30km. Cesta to bola príšerná. Takú traslavú cestu som už dávno nevidel. Cesta tam trvala asi 40 minút, čo sa mi zdá strašne dlho. Osobne si myslým že infraštruktúra je tam veľmi zlá. Veľa sa aj popísalo že táto lokalita bola zvolena aj pre nízke percento zrážok, ktoré tu za rok spadne. No tak to sa asi ako v prípade špenátu sekli o desatinnú čiarku pretož v bratislave bez jednej kvapky a na okruhu pršalo až do obeda. Bohužial aj tu bol asi silný lobing pre túto lokalitu. Osobne si myslým že Trnava alebo Piešťany by boli ovela lepšie, ale to už nezmeníme. Z vyjadrení v médiách som bol plný očakávania aký vlastne ten náš okruh bude. Pokial som dbre počul niekto si verí na toľko že by tu chcel F1. Po zhliadnutí musím povedať že to sú len vlhké sny. Okruh svojim priestranstvom je vlastne veľmi malý pripomína mi skorej motokárovú dráhu ako skutočný okruh. Na veľmi malý pozemok dokázali natlačiť neskutočne dlhú dráhu. Tá nieje ani úzka ani moc šitoka ako v Brne je akurát. Rovinky sú nádherne dlhé zátačky technické. Okruh je stále ešte oficiálne v testovacej prevádzke a okolie ešte nieje dokončené. Takisto na dráhe niesú spravené obrubníky a ani označenia na dráhe. Každopádne som očakával aspoň prvý polrok zavádzacie ceny. Bohužial sa tak nestalo a 50E na 30min. mi príde strašne premrštené. Viem že na slovensku máme strašne vela bohačov, ale myslim že týto ľudia asi na okruh chodiť jazdiť nebudú a nadšenci túto sumu nebudú ochotní zaplatiť. Brno aj Euroring su lacnejší. Tak dúfam že to je len počiatočné vzplanutie a po ochladnutí hláv sa uvedomia a ceny pojdú dole aspoň na 30E. Nech sa páči obrázky z MAXCARS RACING DAY.

Zpět

Vyhledávání

© sTeAvEn 2008 Všechna práva vyhrazena.